Nog 7 dagen! - Reisverslag uit Axel, Nederland van Ivo Verstraeten - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen! - Reisverslag uit Axel, Nederland van Ivo Verstraeten - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen!

Door: Ivo Verstraeten

Blijf op de hoogte en volg Ivo

22 Juni 2012 | Nederland, Axel

Welkom op ivoverstraeten.waarbenjij.nu,

Nog precies één week voordat ik voor 7-8 maanden vertrek naar Zuidoost-Azië. Even wat korte informatie over mijn reis.

Vertrek: 29 juni 2012
Terugkomst: 13 februari 2013
Eerste bestemming: Bali
Overige landen: Indonesië (Lombok, Java en Sumatra), Maleisië, Singapore, Cambodja, Laos, Vietnam, Thailand.

De eerste 3 weken worden genieten en acclimatiseren. En bovenal natuurlijk nog even lekker genieten van de tijd met gezin 'Schapenbout', voordat ik aan mijn lot word overgelaten!
Om natuurlijk ook gezin 'Axel' niet te vergeten staat er voor donderdagavond een etentje gepland (althans hoop dat dit nog doorgaat!).

Maar goed, helaas duurt het nog 7 dagen voor vertrek en word ik as maandag en dinsdag nog verwacht bij McCain. Overige dagen probeer ik her nog wat gedag te zeggen.
EN om alvast een vakantiegevoel te krijgen vertrek ik over een klein uurtje naar het overheerlijke pittoreske 'Katjeskelder' voor een gezellig weekend (seizoensafsluiting) met de mannen van VV Zaamslag!

Al met al toch nog een mooie 7 dagen in Nederland!



ps. In ieder reisverslag zal ik een link posten, waarop jullie mijn foto's kunnen vinden. Ik zal ze namelijk niet allemaal hierop plaatsen.

  • 22 Juni 2012 - 10:05

    Broeke:

    Street, Mooie reis voor de boeg! En hou een beetje jullie gemak op de Katjeskelder. Ik woon daar maar een doeltrap of 3 vandaan ;-)

  • 27 Juni 2012 - 12:10

    Sandra Salomé:

    Toch wel een beetje jaloers wens ik je een top tijd toe!! Succes, heel veel plezier en niet als monnik terugkeren.....

  • 16 Juli 2012 - 15:54

    Oma:

    hoi lieverd.
    Nog een paar dagen en begint je avontuur.Geniet nog een paar dagen met de fam.
    veel succes.xxxxxxxxxxxxx oma

  • 19 Juli 2012 - 18:00

    Tonny En Annelies..:

    hoi ivo
    geniet ervan en pas goed opjezelf....
    ..

  • 20 Juli 2012 - 10:09

    Ma En Arnold:

    Hoi lieve schat, morgen gaat het avontuur beginnen. Ik hoop dat het een fantastische reis gaat worden en dat je veel leuke mensen gaat ontmoeten waar je ook mee samen kunt reizen. We verwachten wel af en toe een reisverslagje van je hoor :-) Heel veel plezier en omdat ik (je moeder) het niet kan laten: ga je wel een beetjes oppassen ! Een dikke kus X

  • 20 Juli 2012 - 17:26

    Ernest En Tilly:

    Hoi Ivo.Geniet van je reizen en van alles wat je gaat tegen komen.Liefs van ons xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivo

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 4610

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 13 Februari 2013

Discovering South East Asia

Landen bezocht: